czwartek, 28 maja 2015

Rzecz o Matce.

#Stonehenge#wmatkibrzuchu

Rzecz o Matce.

Matka zdrowa być musi. Niezaprzeczalnie!
Chora Matka to niepojechanie na rehab, to niewykonane ćwiczenia.

Niestety, czasem i Matka zaniemoże :(
Ale zaniemoże dopiero, kiedy już słania się na nogach...

Bo tak to może, oj ile ona może!
Może biegać po mieście z gorączką 38'C od zapalenia piersi bo przecież nie ma czasu iść do poradni laktacyjnej żeby to obejrzeli.
Może żyć kleikiem ryżowym byle tylko nie obudzić kamieni w woreczku bo przecież nie ma czasu się zajmować takimi pierdołami.
Można też moi Drodzy nie zauważyć że ma się anginę i ostre zapalenie krtani bo przecież jakoś ten kleik jednak dało się zjeść.

Aż Matka pada.
Z taką gorączką i osłabieniem że nie może wstać.

Całe szczęście jest fantastyczny Ojciec, który weźmie wszystko na bary i nawet zupkę Matce ugotuje.
Ale czy o to chodzi ?

Kolejny raz obiecuję sobie że ogarnę także sprawy wokół siebie.
Bo przecież jeżeli Matka nie ma sił funkcjonować to i reszty nie dopilnuje.
I tak obiecuję sobie. Do następnego razu ...

Obiecywałam gdy przechodziłam stan przedzawałowy, obiecywałam że pójdę na rehabilitację kręgosłupa ale noszenie dziecka w chuście pomogło ;)
Obiecywałam gdy godzinami stałam przy inkubatorze z zakrzepicą żył po cc myśląc że to tylko skurcz mnie złapał. Nawet sobie magnez piłam :)
Ba! Obiecywałam nawet po wycięciu nowotworu kiedy wyszłam szybciutko ze szpitala bo 'ja mam dzieci w domu"

Wszystko 'zaraz', wszystko 'później' ...

Dziś Matka została w domu, odwołała wizyty, rehabilitacje.
Grzecznie łyka antybiotyk.
I obiecuję sobie że ogarnę także sprawy wokół siebie.
Bo przecież jeżeli Matka nie ma sił funkcjonować to i reszty nie dopilnuje.
I tak obiecuję sobie !

FB https://www.facebook.com/matkakofeina 

3 komentarze:

  1. Skąd ja to znam..
    Ale cholera jasna i ciemna! Matka bierzemy się do roboty i dbamy o siebie, bo ktoś musi ogarniać rzeczywistość. A jak nie Ty i ja, to kto? ;)
    PS
    Będę Twoim upierdliwym przypominaczem "zadbaj o siebie".
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no! Tylko od czego zacząć cholera ? :)

      Usuń
    2. Od tego co Ci najmocniej dokucza.

      Usuń