sobota, 30 maja 2015

Foty Misiów w internetach

#DrużynaAnajlepsza

Kiedy zaczęłam prowadzić tego bloga, nie rozważałam pokazywania twarzy dzieci.
Nie mam jakiejś paranoi jednak uważam że wrzucanie do internetu np. rozebranych zdjęć dzieciaków jest nieodpowiedzialne.
Jednak...
W miarę prowadzenia strony na Facebook'u chciałam pokazać Wam nasze życie. Życie z trójką chorych dzieci. Momenty złe ale i te dobre, zwyczajne. A tego nie da się ukrywając cały czas ich buzie.
Dochodzi jeszcze kwestia wizerunku dzieci wykorzystanego w Fundacji, która pozwala nam zbierać pieniążki na ich rehabilitację.

I dziś właśnie pewna mama na pewnym blogu pewnych wcześniaków poruszyła te drażliwą kwestię o której rozmyślam od paru dni.
Mama Drużyny A bo o nich mowa, jest mi bardzo bliską osoba chociaż nie znamy się osobiście.
Bliską, bo wiem że rozumie moje problemy! Bo przechodzi przez to samo - nieustanną rehabilitację dzieci, walkę z absurdami NFZ, chwile szczęścia z postępów naszych dzieci.

Odsyłam do bloga tej dzielnej kobiety i podpisuję się pod jej słowami 'ręcyma i nogamy' ;)

Link :  " Moje dzieci w internecie "

Drużyno A ! Jesteście wielcy :)




FB https://www.facebook.com/matkakofeina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz